Du kan få forbrugslån, selvom du tidligere har haft betalingsanmærkninger

Mange faser i livet kan føre til betalingsproblemer. Måske har du haft en betalingsanmærkning eller inkassosager. Det behøver imidlertid ikke at betyde, at du ikke kan optage et forbrugslån.

Der kan være flere grunde til, at du tidligere har haft svært ved at få enderne til at mødes – måske har du mistet dit job, været igennem en skilsmisse eller oplevet andre onder i dit liv. Men det, at du tidligere har haft problemer med at betale din gæld, er ikke ensbetydende med, at du aldrig mere kan optage et lån.

Tag pulsen på din økonomi

For os hos re:member er det vigtigt, at du ikke låner mere, end du kan klare at holde styr på. Vi vil være en ansvarlig långiver, så det betaler sig derfor, at gå grundigt igennem din egen økonomi, før du eventuelt søger om et forbrugslån. Vi foretager en individuelt kreditvurdering for at fastsætte, hvor meget du eventuelt kan låne. Vi tilbyder forbrugslån fra 10.000 til 250.000 kroner uden sikkerhed. Udover lånebeløb og ønsket løbetid, så vil din betalingssituation også være med til at fastsætte renteniveauet på lånet. Renten vil ligge et sted mellem 9,95 % og 22,45 % per år.

Hvad skal der til for at få bevilget et forbrugslån?

For at få et tilbud på et forbrugslån uden sikkerhed, skal du først og fremmest være fyldt 18 år. Du skal også have en fast indtægt og derudover ingen gældende betalingsanmærkninger. Vi udføre en individuel kreditvurdering af dig for at se, hvor meget du kan låne og til hvilken rente.

Overskuelig betalingsplan til dit forbrugerlån

Bliver din ansøgning om forbrugslån bevilget, vil beløbet blive udbetalt til din konto. Sammen med udbetalingen vil du få en enkel og overskuelig betalingsplan, der dækker hele låneperioden. Du kan betale mere af på lånet end det betalingsplanen viser en given måned, hvis du ønsker det. Det totale lånebeløb vil da blive tilsvarende reduceret. Du kan også når som helst indfri hele lånet uden ekstra omkostninger.

Skulle du få betalingsproblemer en måned, så er det vigtigt, at du tager kontakt til kundeservice så hurtigt som muligt. Vi har gode opfølgningsrutiner i sådanne situationer, og sammen finder vi frem til en fælles løsning.