Problemer med log-in

Alle gyldige re:member Mastercard skal have adgang til re:member reward.

Hvis du har problemer med at logge ind og får fejlmeddelelsen "Log ind mislykkedes", kan der være flere årsager til dette.

Log ind mislykkedes

 

Prøv disse trin, hvis du får fejlmeddelelsen:

  1. Prøv at indtaste kortets 4 sidste cifre igen - det kan være, at du har tastet forkert. I dette tilfælde vil dette være: "9999"
  2. Er du flyttet eller fået et nyt re:member Mastercard?
    Husk, at bruge oplysningerne fra dit nye kort eller prøv gerne at indtaste dit gamle postnummer, da der kan gå lidt tid, før vi modtager opdaterede lister fra folkeregisteret.
  3. Har du klikket "I'm not a robot"? Det er vigtigt, at dette felt bliver markeret, for at du kan logge ind. Her vil du blive bedt om at markere specifikke elementer på billederne - i dette tilfælde "motorcykler". Dette trin er med til at sikre, at re:member reward tjenesten ikke bliver misbrugt.  

I sjældne tilfælde kan der også være tekniske problemer med vores systemer, som kan have en påvirkning på re:member reward tjenesten. Hvis dette er tilfældet, så prøv venligst at logge ind igen senere.

Hvis du fortsat ikke får adgang, skal du være velkommen til at kontakte vores kundeservice.