Hvordan vi arbejder med sikkerhed

Din tillid til os er vigtig. Med hensyn til risiko og trusler gør vi alt hvad vi kan, for at sikre, at din information håndteres korrekt og sikkert, når du bruger vores tjenester.

Vores ansvar

Vi ser det som vores vigtigste ansvar, at beskytte dine oplysninger på bedst mulig vis. Vores sikkerhedsrutiner og retningslinjer skal hjælpe med at sikre, at den information vi har om dig, forbliver utilgængelig for uvedkommende.

Vi beskytter informationen ved hjælp af etablerede sikkerhedsstandarder og rutiner.

Vi vil gøre dig opmærksom på, at ingen ansatte eller partnere kommer til at kontakte dig, for at bede om dit password, kortinformation eller PIN-kode.

Sikkerhed i vores løsninger og tjenester

At beskytte din personlige information er et stort og vigtigt ansvar, som vi tager meget alvorligt. Vi arbejder derfor kontinuerligt med, at forbedre sikkerheden i vores systemer og tjenester.

Sikre processer:

  • re:member arbejder konstant med at forbedre vores processer og rutiner, for at håndtere og beskytte din information så sikkert som muligt.
  • Vi har etableret omfattende rammer for, at identificere og adressere risikoer og trusler. Der forekommer mange forskellige trusler, fra bedrageri og tyveri til kriminalitet og identitetstyveri på Internettet. Vi gør vores ypperste for, at du som kunde ikke skal påvirkes negativt af disse trusler.

Sikre systemer:

  • Når vi udvikler vores systemer og tjenester til dig som kunde, gør vi det altid med sikkerhed i fokus.
  • Alle løsninger går gennem kvalitetsprocesser, der vil sikre, at din information altid kommer til at håndteres på sikrest mulig måde og som følger alle regler og krav.
  • Alle systemerne testes og justeres, for at verificere, at alle risikoer er blevet håndteret korrekt.

Sikkerhed i vores organisation:

  • At beskytte din information gennem vores processer og tekniske løsninger havde aldrig været muligt uden kompetence. Vi har høje krav til vores ansatte og vores eksterne ressourcer. Det er et krav at alle hvert år skal certificere sig i informationssikkerhed, personoplysningshåndtering, svindel og øvrige spørgsmål for at styrke vores håndtering af din information.

Integritet og sikring af personoplysninger

Integritet

I re:member er kundernes tillid til os vigtig. Den tillid giver os grundlag for vores virksomhed. Tillid bygger respekt og beskyttelse for kundernes personlige integritet. Vi opretholder beskyttelsen, ved at behandle informationen, som vores kunder betror til os, på en forsigtig og ansvarsfuld måde. I alle tilfælde hvor personoplysninger eller anden vigtig information bliver behandlet af re:member, eller nogen af re:members samarbejdspartnere, er der blevet gjort de nødvendige foranstaltninger, for at beskytte kundeinformationen fra uautoriseret tilgang, distribution, ændringer og ødelæggelse.

Sikring af personoplysninger

Regler om håndteringen af private kundeoplysninger findes, for at værne om kundes tillid til banken eller den finansielle institution, hvor de er kunder. Sikring af personoplysninger omfatter alle oplysninger om individuelle kunder, hvilket indebærer at disse oplysninger kun anvendes og videresendes af autoriserede. Sikring af personoplysninger gælder både mellem ansatte og ledere inden for virksomheden samt andre virksomheder uden for koncernen. Kundeoplysninger gives i visse tilfælde til myndigheder på baggrund af lov eller forskrift.

Hvordan vi beskytter dig

Overvågning af svindel

Uanset om du handler i en butik eller på nettet, hjemme eller i udlandet, kan du altid føle dig tryg, når du betaler med dit re:member kort.

Kortet har PayGuard TM, et af markedets mest moderne sikkerhedssystemer for kortbetaling. Dette indebærer, at dit kort er beskyttet og at du aldrig behøver at betale for noget, som du ikke har købt. Det eneste du behøver at gøre, er, at holde øje med kortet og aldrig give nogen din PIN-kode. Hvis systemet skulle opdage noget som virker mistænkeligt, så kontakter vi dig via SMS, for at kontrollere, at alt er som det skal være. Mister du kortet, må du kontakte vores spærretjeneste på telefon: +45 33 42 37 20. Denne har døgnåbent og er tilgængelig uanset hvor i verden du befinder dig. Et tip er at gemme telefonnummeret på telefonen, så du har det tilgængeligt, hvis du skulle være uheldig. Kontrollér også at din kontaktinformation er opdateret i netbanken.