Send spørgsmål til vores kundeservice

Vores kundeservice hjælper dig gerne med eventuelle spørgsmål.

Læs mere

Jeg er bosat i udlandet. Kan jeg stadig benytte reward?

Ja, selvom du bor i udlandet kan du stadig benytte reward.

Læs mere

Jeg er flyttet og har skiftet postnummer. Hvilket postnummer skal jeg logge ind med?

Du skal logge ind med det postnummer, som står på din folkeregister adresse.

Læs mere

Jeg har ikke aktiveret "cookies". Kan jeg bruge re:member reward alligevel?

Nej. Du er nød til at aktivere "cookies" for at tage tjenesten i brug. Læs mere om "cookies" her: Indstillinger cookies.

Fungerer tjenesten re:member reward fra alle browsere?

Tjenesten fungerer med de fleste browsere.

Læs mere

Jeg har bestilt en vare via portalen og er blevet faktureret, men jeg har ikke modtaget varen med posten?

Efterlysning af varer eller reklamation på modtaget varer skal ske via butikken, hvor du har handlet.

Læs mere

Jeg kommer på netbutikken via re:member reward, men kan ikke gennemføre handlen på siden?

Dette tyder på, at der er noget galt med netbutikkens betalingsløsning.

Læs mere

Jeg har et gyldigt re:member MasterCard, men kommer ikke ind på tjenesten?

Alle gyldige re:member MasterCard i normal status kan komme ind på tjenesten.

Læs mere

Vigtig information om rabatkoder

Kun rabatkoder, som du finder på reward siderne, er gyldige i kombination med reward rabatten.

Læs mere